Med support, bättre service och bra leverantörer så kommer Ert köksprojekt snart i rörelse.
Ring och boka in ett kostnadsfritt kundbesök hemma hos er eller kom till vårt showroom i Stockholm.
Telefon : 0709-202123

STUDIO*PLONG har kontor och showroom på Kocksgatan 39 i Stockholm. Ring gärna innan ni kommer förbi så att vi finns på plats.

Välkomna!

måndag 15 september 2014

Rum i vardagen

 Hemmet är platsen där vi oftast vaknar, somnar, vilar, äter och hänger i största allmänhet när man inte är på jobbet, tränar eller flänger runt på annat. Köket har en viktig roll och vill gärna vara i en helhet med resten av hemmet.
I torsdags bjöd Studio Sankt Paul in på pressfrukost tillsammans med underbara Slettvoll i deras butik på Regeringsgatan i Stockholm. (Bakom MOOD-gallerian)

I hemmet vill vi skapa en atmosfär som känns bra, välkomnande och gör oss till sköna människor. Slettvoll har verkligen lyckats bygga upp butiken till ett inspirerande rum som jag vill vara i och där känns det som jag kan bygga ett hem med möbler och accessoarer som gör mig lugn och ger mig goda energier.
En butik som är värt ett besök för att hitta känslan hemma hos er. Se bara soffbordet på bilden ovanför med cool relief eller soffan med härliga kuddar som jag bara vill slänga mig i och slöa mest hela kvällen lång.

Annika och Maria
Den underbara lampan som passar utmärkt till det långa matborden för middagar med kära vänner och familj. Eller den som hänger bredvid sängen, lite slött.
Leverantören tillverkar lampor sedan 1800-talet och levererade belysningen till självaste fartyget Titanic. Vilken känsla att få ha en sådan belysning hemma.
Skickliga stylisten Maria Nordin var på plats. Hon är en av tre som driver bloggen SO LOVELY. Läs hennes inlägg HÄR och följ gärna deras vardag i stylistvärlden. Det gör jag.

 Annika hos Studio Sankt Paul PR har alltid lika proffsiga och inspirerande bjudningar som jag gärna vill gå till.   TACK Studio St Paul!
Naturfärger, höstens nyanser, metall, korg, glas, accenter och sköna kuddar gör oss sköna i hösten. Passar så väl i kök som i vardagsrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar